Skocz do zawartości

Loteriada - click Dołączona grafikaZasady eventów - click Dołączona grafika Komiks - click Dołączona grafika Odwiedź moje konto - click


Zdjęcie

Zanim Napiszesz na Support



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ZjaraanyArab

ZjaraanyArab

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3017 postów
  • Dołączył śro, 27 mar 13
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoSzczєcιи.
  • Województwo:Z.pomorskie
  • Imię:Szymon
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:CandrevaTM
  • Gildia:MσкrσCι
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:Arab / ArabTM


Napisano 15 listopad 2013 - 12:13

virtualmt21735909941__virtualmt2.png

virtualmt21602078635__5.gifWszystkie informacje w każdej chwili mogą ulec zmianie!virtualmt21602078635__5.gif

W przypadku napotkanych błędów prosimy o post w temacie - click lub PW Charmed

 

virtualmt21626187208__4_napisy_podteksty

Aby napisać na Support lub sprawdzić status istniejącego już zgłoszenia - click

Podczas zakładania nowego zgłoszenia musimy uzupełnić zgłoszenie o poniższe informacje.

Reklamacje płatności - click

 

virtualmt21656427483__1.png Temat pomocy - wybierz temat, który najlepiej odpowiada Twojemu problemowi:

- Problemy z grą:

- Problemy z Item Shopem;

- Problemy z TeamSpeak3;

- Przypadki łamania Regulaminu.

 

virtualmt21656427483__1.png Informacje kontaktowe - Twoje imię oraz adres email, aby Support mógł się z Tobą swobodnie skontaktować.

 

virtualmt21656427483__1.pngTemat zgłoszenia - krótkie, hasłowe streszczenie problemu

(np. „Nie mogę się zalogować” lub „Brak przedmiotów z IS po zakupie”).

 

virtualmt21656427483__1.png Opis problemu - szczegółowy opis sytuacji, np. kiedy wystąpił problem, co dokładnie się stało, czy błąd powtarza się.

Jeśli masz zrzuty ekranu, dołącz je do zgłoszenia korzystając z forumowego hostingu - click

W opisie problemu mile widziane są informacje tj.: login z gry, na którym wystąpił problem, data zdarzenia

czy nawet podjęte kroki, aby spróbować naprawić problem (np. restart komputera, sprawdzenie połączenia internetowego).

 

 

virtualmt21735912422__virtualmt2.png

 

virtualmt21735912185__virtualmt2.png

Administracja przetworzy zgłoszenie i skontaktuje się z Tobą. 

Czas oczekiwania może wynosić od kilku godzin do kilku dni roboczych, w zależności od skomplikowania zgłoszenia.

Jeśli support poprosi o dodatkowe informacje lub wyjaśnienia, odpowiedz na ich wiadomość jak najszybciej,

aby przyspieszyć proces rozwiązania problemu.

 

virtualmt21735912240__virtualmt2.png

Możesz śledzić status swojego zgłoszenia w sekcji "Sprawdź stan zgłoszenia".

Koniecznym jest posiadanie numeru zgłoszenia!

 

 

virtualmt21735912614__virtualmt2.png

 

virtualmt21735912282__virtualmt2.png
Dokładność: Opisuj problem jak najdokładniej, aby szybciej uzyskać pomoc.
Spokojna komunikacja: Bądź uprzedzająco grzeczny i rzeczowy w rozmowie. To pomoże szybciej rozwiązać problem.
Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi.
Cierpliwość: Zespół wsparcia może potrzebować trochę czasu na rozwiązanie bardziej skomplikowanych kwestii.
Dokumentacja: Dołącz zrzuty ekranu lub filmy, jeśli problem jest wizualny, to pomoże w szybszym zrozumieniu sytuacji.
I obowiązkowo - zweryfikuj czy korzystasz z aktualnej wersji klienta gry!
 

 

 

Spis Treści Wikipedii - click

Zaktualizowała: Charmed


Użytkownik Charmed edytował ten post 03 styczeń 2025 - 13:04
Aktualizacja

  • NaćpanyColą lubi to

#2 Charmed

Charmed

    Wikipedia VirtualMT2

  • Płeć Piękna
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1590 postów
  • Dołączył pon, 29 cze 15
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lódzkie
  • Płeć:Kobieta
  • Nick w grze:Carmen


Napisano 15 październik 2020 - 15:34

Aktualizacja Poradnika 15.10.2020 r. 

  • Aktualizacja szaty graficznej

  • scarleth lubi to

virtualmt21669463117__charmed.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Ważne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych