Jestem na tak ponieważ to ułatwi trochę grę

#31
Napisano 22 sierpień 2015 - 17:59
- lTerrorystka, HiddenAngel i Ciumak lubią to
Ech
#32
Napisano 23 sierpień 2015 - 12:19
Wg mnie zamiast usuniecia kodów można by dać w pierścieniu tp pod razadora
[color=rgb(0,0,0);font-family:Roboto, arial, sans-serif;font-size:13px;]╭━━━╮╱╱╱╱╱╭╮
┃╭━╮┃╱╱╱╱╱┃┃
┃╰━━┳╮╭┳━━┫┃╭┳━━╮
╰━━╮┃╰╯┃╭╮┃╰╯┫┃━┫
┃╰━╯┃┃┃┃╰╯┃╭╮┫┃━┫
╰━━━┻┻┻┻━━┻╯╰┻━━╯
╭╮╭╮╭╮╱╱╱╱╱╱╱╭╮
┃┃┃┃┃┃╱╱╱╱╱╱╱┃┃
┃┃┃┃┃┣━━┳━━┳━╯┃
┃╰╯╰╯┃┃━┫┃━┫╭╮┃
╰╮╭╮╭┫┃━┫┃━┫╰╯┃
╱╰╯╰╯╰━━┻━━┻━━╯
╭━━━╮╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭╮╱╱╱╱╱╱╱╭╮
┃╭━━╯╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱┃┃╱╱╱╱╱╱╱┃┃
┃╰━━┳╮╭┳━━┳━┳╮╱╭┳━╯┣━━┳╮╱╭╮┃┃
┃╭━━┫╰╯┃┃━┫╭┫┃╱┃┃╭╮┃╭╮┃┃╱┃┃╰╯
┃╰━━╋╮╭┫┃━┫┃┃╰━╯┃╰╯┃╭╮┃╰━╯┃╭╮
╰━━━╯╰╯╰━━┻╯╰━╮╭┻━━┻╯╰┻━╮╭╯╰╯
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭━╯┃╱╱╱╱╱╱╭━╯┃
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╰━━╯╱╱╱╱╱╱╰━━╯[/color]
#33
Napisano 24 sierpień 2015 - 09:47
Dobre pomysły,ale....nie będzie za łatwo?
#34
Napisano 24 sierpień 2015 - 18:51

Nie da sie mapy przejść

#35
Napisano 24 sierpień 2015 - 20:56
Wraz z ułatwieniem tej mapy można zmniejszyć drop brylek na niej i tyle Wiadomo że jak ktoś nakupi przepustek to będzie ją siepał dzień i noc i przy tym dropie kasy wzbogaci się że hej
Nick:Mystique
Postać:Dagger
Lvl:254
Gildia:FamilyTeam
Królestwo:Chunjo
Rodzina:Jest,poza grą
#36
Napisano 24 sierpień 2015 - 21:29
Idziesz,lejesz te moby i nie dropią ci zarodki.(5-10min) dropły trzy.
Plus szyfr nieprawidłowy.

To jest troche nudne i trudne.
Użytkownik Xardatto edytował ten post 24 sierpień 2015 - 21:31
#37
Napisano 25 sierpień 2015 - 02:15
#38
Napisano 26 sierpień 2015 - 07:46
Na tak Bedzie ciekawiej
#39
Napisano 26 sierpień 2015 - 16:41
ceny calego dropi z razadora spadnie kilof 5 bedzie tanszy od 4 i kd +8 pojdzie w dol no i bao wiec bedzie latwiej male lvle benda mialy pety i latwiej im bedzie expic itd
#40
Napisano 26 sierpień 2015 - 17:12
Ja to widzę plus minus tak:
Teraz chodzę na razadora to przyprowadzam 3 postacie (ok.6min) + jeżeli nie wypadną szyfry to dungeon ok.12-15min
Średnio 1/3 moich wypadów kończy się powodzeniem, czyli czasowo wychodzi ok. 60-80min (szyfry zawsze logam, chyba że z ostatniej bramy wypadnie to próbuję).
Jeżeli zmienimy na to co w temacie to przypuszczam, ze wyjdzie nam ok.8-10min na dungeon bez dojścia pod wejście.
Co sądzicie o limicie 1h, bądź 2h? Lepiej zrobić łatwiejszy dungeon, ale dać limit, niż tak jak teraz klepać dungeon i denerwować się, że się nie udaje.
#41
Napisano 26 sierpień 2015 - 17:13
Może po prostu zróbmy tak żeby nie było za łatwo że 1 kod do wpisania / większy % na zarodki.
[font="arial, helvetica, sans-serif;"]TheStorwind[/font]
[font="arial, helvetica, sans-serif;"]140 lvl[/font]
[font="arial, helvetica, sans-serif;"]Pianiista[/font]
[font="arial, helvetica, sans-serif;"]254 lvl[/font]
#42
Napisano 27 sierpień 2015 - 08:19
jestem za
#43
Napisano 27 sierpień 2015 - 16:46
Jak najbardziej jestem na tak.
254/255, którzy są na nie, bo "my nie mieliśmy, więc Wy też nie dostaniecie, ogarnijcie się. Kto Wam zabrania zrobić dropka i chodzić na bramy piekieł? Nikt. Jeśli nie chcecie, to dajcie zarobić innym. Serwer powinien się rozwijać, a nie stać w miejscu. Gracze, którzy zaczynają dzisiaj i tak Was nie dogonią, a start powinni mieć ułatwiony.
#44
Napisano 28 sierpień 2015 - 18:09
Lepiej powiększyć drop tych zarodek.
Obojętnie.
- Tikaa i Naulkoniak123 lubią to
#45
Napisano 30 sierpień 2015 - 19:49
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych