
#46
Napisano 11 listopad 2015 - 12:46
#47
Napisano 11 listopad 2015 - 13:47
Przynajmniej małe lvle nie będą narzekać na ZUO .
- Morganax lubi to
#48
Napisano 11 listopad 2015 - 13:59
#49
Napisano 11 listopad 2015 - 18:32
Jestem na TAK,
ponieważ pomysł, otwiera jakieś nowe drzwi dla początkujących graczy, jednocześnie w jakiś sposób umilając gre, a przecież o to właśnie w tym chodzi .
Ta propozycja podoba mi się, również dlatego, że może mniejsze lvl'e dostałyby wkońcu, coś co im będzie odpowiadać, no bo jeśli każdy z tych bossów miałby mieć inny rodzaj dropu, to napewno ktoś dla sb coś znajdzie i nie bd już tych wyrzutów, że wszystko zabierają im 254/255 lvl'e ( jednak trzeba tym samym, zadbać o to aby drop był tylko dla mniejszych lvl'i, bo jak będzie inaczej, to ta propozycja nie ma sensu .
#50
Napisano 11 listopad 2015 - 18:45
Wedlug mnie, powinny byc 3-5 dungeonow, np. Komnata Pajaka, Wieza jakas tam, Legowisko Wodza Orkow , przykladowo, i na przyklad wejsciowka to jakis tam co dropi na tej mapce co wystepuje ten boss, czyli zeby wejsc na pajaka dropimy wejsciowke w lochu v1/2 , wchodzimy bezposrednio do komnaty i bijemy mobki, potem pajaka, czy jakiegos tam bossa . Drop - Niebianski/Boski/Piekielny przetop - 20% , Magiczny Metal - 10%, 10 perelek takiego samego rodzaju, 100%, czyli np. raz nam dropnie 10 perelek nieb , a raz red, a raz nieb i przetop jakis . Kazdy Dung od wyzszego lvla, lecz z przedzialem.
Dung I 75-100 ( na przyklad)
Co trudniejszy dung to lepsze nagrody, lub np. za I Dung po 2 perelki moga dropnac i nieb przetop, na II 5 perelek i boski przetop, a na III 10 perelek i piek przetop, w zaleznosci od % dropu oczywiscie, nie wszystko naraz i za pierwszym razem .
Wszedzie pisze przykladowo, bo przykladowo, a co do dropu, to mozna oczywiscie dodac kd +0-7, szkaty ulep, biolog itp .
Moja propozycja .
#51
Napisano 13 listopad 2015 - 05:32
Spoko by było pomysł spoko lepiej dla początkujących i sam bym tam czasami dropił
#53
Napisano 13 listopad 2015 - 09:54
Idea jest bardzo dobra.Mam nadzieję że uda się to jakoś dobrze zbalansować tak aby faktycznie to miało ręce i nogi i żeby mogoło się to pojawić na serwerze jako kolejne urozmaicenie dla początkujących(którym też jestem).
#54
Napisano 13 listopad 2015 - 11:48
Jestem również za,co za tym idzie oczywiście odpowiednio zwiększyć HP i ABSy potworków bo te bossy nawet na małym lvl można szybko ubić.
#55
Napisano 13 listopad 2015 - 20:59
http://iv.pl/
EuforioX
255 Lvl
Postać od początku moja aktywny prawie 24/7
#56
Napisano 14 listopad 2015 - 04:23
#57
Napisano 14 listopad 2015 - 05:21
#58
Napisano 14 listopad 2015 - 09:56
Myśle że można byłoby coś zmienić ale to co zaproponowałeś jest przesadzone.
#59
Napisano 14 listopad 2015 - 12:06
Moim zdaniem fajny pomysł, wzmocnić ich tylko odpowiednio i dać mały % szans na drop. Nie będzie wtedy tak, że dt ciągle obstawione na wszystkich channelach ale i gracze skupią się na bossach, które teraz na dobrą sprawę są bezużyteczne.
#60
Napisano 14 listopad 2015 - 13:21
W miarę dobry pomysł.
Głównie chodzi o to aby mniejsze lvl miały możliwość w miarę fajnego i przyjemnego zarobku.
Nie do końca musi być akurat to, ale warto się nad tym zastanowić.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 7
0 użytkowników, 7 gości, 0 anonimowych