Wkońcu kto pomyślał o pasach, oczywiście na tak . Pasy powinny jak najbardziej być a najlepiej niech dodają odp. na um .
#16
Napisano 04 sierpień 2017 - 16:27
#17
Napisano 04 sierpień 2017 - 17:32
Wkońcu kto pomyślał o pasach, oczywiście na tak . Pasy powinny jak najbardziej być a najlepiej niech dodają odp. na um .
Ale gdyby dawaly odpornosc na um to mozna by bylo miec 100% i to by nie mialo sens
#18
Napisano 04 sierpień 2017 - 20:34
Wkońcu kto pomyślał o pasach, oczywiście na tak . Pasy powinny jak najbardziej być a najlepiej niech dodają odp. na um .
Już aktualnie można mieć nawet 80% odporności na UM więc chyba więcej nie trzeba.
Jedyne pasy jakie miałyby sens to pasy dające bonusy w postaci średnich obrażeń lub ataku na potwory. Ale też nie w jakiś ogromnych wartościach.
#19
Napisano 06 sierpień 2017 - 07:22
pasy. mogly by byc ale nie na zasadzie. podobnych bonusów do zwyklego eq. tylko jakies male bonusy
a fryzury mogly by byc. tylko nie jakies typu afro ;D
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./...\,__
,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .[/indent]
#20
Napisano 07 sierpień 2017 - 02:06
na wielkie NIE poco te pasy są strzały morze opaski na buty rękawiczki i szaliczki jeszcze które będą dawały odporność na wszystko i zamiast wkole to będziemy każdego młócić bez końca a potwory same będą padały zamiast wymyślać takie rzeczy w końcu by sie przydał pomysł z handlem żeby zaczęło schodzić cos w tych sklepikach a nie wymyślać cos co nie przejdzie tylko można sie spodziewać ogólnej krytyki a i tak będzie na nie , zamiast cos na poprawę to wymyśla sie cos co jest bez sensu a fryzurki na tak cos nowego by sie przydało ale bez żadnych bonów odporności ataków sr um bo to co jest w eq w zupełności wystarczy
#21
Napisano 10 sierpień 2017 - 16:33
Już aktualnie można mieć nawet 80% odporności na UM więc chyba więcej nie trzeba.
Jedyne pasy jakie miałyby sens to pasy dające bonusy w postaci średnich obrażeń lub ataku na potwory. Ale też nie w jakiś ogromnych wartościach.
Problem w tym , że 95 abs można mieć tylko na 3 klasy , więc mając demoniczne buty +9 i 3x95 ale 20 na na czwartą klase to ta klasa i tak będzie uderzać po ponad 2kk ze skilla w runicznym eq kiedy ty masz pradawne wiec niech na tym się skupią te pasy , żeby nie było tak , że 2-3 osoby w otchłani/pradawnym nie mogą kogoś ubić a taki gość z runicznym tasakiem na 2 skille go zabije.
Albo więcej odp. na um albo możliwość większego abs na 4 klase.
Użytkownik GeForce edytował ten post 10 sierpień 2017 - 16:34
#22
Napisano 10 sierpień 2017 - 19:24
Na moje powinny zostać dodane dodatkowe fryzury z bonusem na ludzi + HP (niedużym) z tym, że tylko do zakupu w Item Shopie wraz z możliwością handlowania nimi w grze.
Co do pasów jedynie pod EXP tj. HP / Potwory lub ewentualnie dodatkowo szansa na omdlenie w pasach na poziom 180+
Ulepszenie pasów przykładowo:
Proces ulepszania : "Smoczy Pas (I)" -> "Smoczy Pas (II)" -> "Smoczy Pas (III)" -> "Boski Pas (I)" -> ....
"Smoczy Pas (I)" - 1 lvl - 20k HP / 3% silny przeciwko potworom
"Smoczy Pas (II)" - 50 lvl - 40k HP / 6% silny przeciwko potworom
"Smoczy Pas (III)" - 100 lvl - 60k HP / 9% silny przeciwko potworom
"Boski Pas (I)" - 130 lvl - 80k HP / 12% silny przeciwko potworom
"Boski Pas (II)" - 150 lvl - 100k HP / 15% silny przeciwko potworom
"Boski Pas (III)" - 170 lvl - 120k HP / 18% silny przeciwko potworom
"Mistyczny Pas (I)" - 190 lvl - 140k HP / 21% silny przeciwko potworom / 3% szansy na omdlenie
"Mistyczny Pas (II)" - 210 lvl - 160k HP / 24% silny przeciwko potworom / 5% szansy na omdlenie
"Mistyczny Pas (III)" - 220 lvl - 180k HP / 27% silny przeciwko potworom / 7% szansy na omdlenie
"Piekielny Pas (I)" - 230 lvl - 200k HP / 30% silny przeciwko potworom / 9% szansy na omdlenie
"Piekielny Pas (II)" - 240 lvl - 220k HP / 33% silny przeciwko potworom / 11% szansy na omdlenie
"Piekielny Pas (III)" - 250 lvl - 240k HP / 36% silny przeciwko potworom / 13% szansy na omdlenie
"Demoniczny Pas (I)" - 254 lvl - 270k HP / 40% silny przeciwko potworom / 15% szansy na omdlenie
"Demoniczny Pas (II)" - 255 lvl - 300k HP / 45% silny przeciwko potworom / 18% szansy na omdlenie
Co do ulepszaczy chyba nie muszę mówić, że im mocniejszy pas tym więcej ich potrzeba. Przynajmniej będzie większe zapotrzebowanie na ulepy z waro/zbrojo
@Down : Poniższa wypowiedź jest na tak "wysokim" poziomie, że aż nie chce mi się do niego zniżać. To jedynie propozycja, nie mówiąc o tym, że takie rzeczy normalnie dostępne są TYLKO przez IS'a na innych serwerach. Jak ktoś się wypowiada to niech chociaż poprze wypowiedź argumentami zamiast rzucać błotem na prawo i lewo używając pseudo-śmiesznych tekstów. Odmeldowuje się
Użytkownik TheCartonick edytował ten post 10 sierpień 2017 - 19:48
- Gwiazdor lubi to
#23
Napisano 10 sierpień 2017 - 19:39
Chyba cię pogrzało.Na moje powinny zostać dodane dodatkowe fryzury z bonusem na ludzi + HP (niedużym) z tym, że tylko do zakupu w Item Shopie wraz z możliwością handlowania nimi w grze.
Co do pasów jedynie pod EXP tj. HP / Potwory lub ewentualnie dodatkowo szansa na omdlenie w pasach na poziom 180+
Ulepszenie pasów przykładowo:
Proces ulepszania : "Smoczy Pas (I)" -> "Smoczy Pas (II)" -> "Smoczy Pas (III)" -> "Boski Pas (I)" -> ....
"Smoczy Pas (I)" - 1 lvl - 20k HP / 3% silny przeciwko potworom
"Smoczy Pas (II)" - 50 lvl - 40k HP / 6% silny przeciwko potworom
"Smoczy Pas (III)" - 100 lvl - 60k HP / 9% silny przeciwko potworom
"Boski Pas (I)" - 130 lvl - 80k HP / 12% silny przeciwko potworom
"Boski Pas (II)" - 150 lvl - 100k HP / 15% silny przeciwko potworom
"Boski Pas (III)" - 170 lvl - 120k HP / 18% silny przeciwko potworom
"Mistyczny Pas (I)" - 190 lvl - 140k HP / 21% silny przeciwko potworom / 3% szansy na omdlenie
"Mistyczny Pas (II)" - 210 lvl - 160k HP / 24% silny przeciwko potworom / 5% szansy na omdlenie
"Mistyczny Pas (III)" - 220 lvl - 180k HP / 27% silny przeciwko potworom / 7% szansy na omdlenie
"Piekielny Pas (I)" - 230 lvl - 200k HP / 30% silny przeciwko potworom / 9% szansy na omdlenie
"Piekielny Pas (II)" - 240 lvl - 220k HP / 33% silny przeciwko potworom / 11% szansy na omdlenie
"Piekielny Pas (III)" - 250 lvl - 240k HP / 36% silny przeciwko potworom / 13% szansy na omdlenie
"Demoniczny Pas (I)" - 254 lvl - 270k HP / 40% silny przeciwko potworom / 15% szansy na omdlenie
"Demoniczny Pas (II)" - 255 lvl - 300k HP / 45% silny przeciwko potworom / 18% szansy na omdlenie
Co do ulepszaczy chyba nie muszę mówić, że im mocniejszy pas tym więcej ich potrzeba. Przynajmniej będzie większe zapotrzebowanie na ulepy z waro/zbrojo
Bonusy w fryzurach absolutnie na nie, może od razu dajmy bonusy do stroju, kilofa, wędki, potek, konta i cholera wie czego.
Jeszcze jakby były tylko w IS to już szczyt durnoty.
Pasy też na nie, po kiego grzyba dodawać jeszcze więcej głupich bonusów? Nie dajesz sobie rady to zrób EQ a nie będziesz tu o pasach wywody robił.
Jeżeli dodać takie pasy to trzeba byłoby koniecznie wyboostować większość bossów. Ciekawe o co wtedy by były propozycje, może o opaski, pierścionki, tatuaże a może majtki z bonusami?
Użytkownik Bubi4123 edytował ten post 10 sierpień 2017 - 19:42
#24
Napisano 10 sierpień 2017 - 19:49
Chyba cię pogrzało.
Bonusy w fryzurach absolutnie na nie, może od razu dajmy bonusy do stroju, kilofa, wędki, potek, konta i cholera wie czego.
Jeszcze jakby były tylko w IS to już szczyt durnoty.
Pasy też na nie, po kiego grzyba dodawać jeszcze więcej głupich bonusów? Nie dajesz sobie rady to zrób EQ a nie będziesz tu o pasach wywody robił.
Jeżeli dodać takie pasy to trzeba byłoby koniecznie wyboostować większość bossów. Ciekawe o co wtedy by były propozycje, może o opaski, pierścionki, tatuaże a może majtki z bonusami?
Ale nie widzisz , że na serwerze nic nie ma ? ani pasów ani alchemii ani nic dodatkowego. Grając robisz tylko eq i nic po za tym , ani szarfy ani pasa ani alchemii. Mogłoby być coś dodane.
#25
Napisano 18 sierpień 2017 - 15:19
COś mozna pomyśleć ale nie pasy, np moze jakis artefakt? czy cos w tym stylu, ulepszałoby sie podobnie jak strzałe lecz tym razem wykorzystać ulepki z v2 na kazdy wyzszy poziom coraz wiecej ich (zaczna ludzie je kupowac) a co do bonow, to bony jedynie typowo do expa np odporność na potwory i silny przeciwko potworom ( nie oszukujmy bossy potrafia sporo walnąć , przyklad smok z niebios)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych