Skocz do zawartości

Loteriada - click Dołączona grafikaZasady eventów - click Dołączona grafika Drop itemów - click Dołączona grafika


Zdjęcie

Dwie propozycje !



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź

Ankieta: ??? (21 użytkowników oddało głos)

Propozycja I

  1. TAK (11 głosów [52.38%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 52.38%

  2. NIE (10 głosów [47.62%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 47.62%

Propozycja II

  1. TAK (6 głosów [28.57%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 28.57%

  2. NIE (15 głosów [71.43%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 71.43%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 GeForce

GeForce

    Słaby pisarz

  • Globtroter
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Dołączył śro, 08 lip 15
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoGrudziądz
  • Województwo:K-pomorskie
  • Imię:Damian
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Shinovar
  • Gildia:Eternals
  • Królestwo:Shinsoo
  • Nick na TS:Shinovar


Napisano 04 sierpień 2017 - 16:27

Wkońcu kto pomyślał o pasach, oczywiście na tak . Pasy powinny jak najbardziej być a najlepiej niech dodają odp. na um .


"Beatka ma zawsze rację , nie ma się co z nią kłócić"

#17 CrissAngel1234

CrissAngel1234

    Niekryty krytyk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 741 postów
  • Dołączył sob, 15 paź 16
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoPo za Ziemne :)
  • Województwo:Podkarpackie
  • Imię:A co cię to... ?
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:CzaplaMen
  • Gildia:DevastatioN
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:CzaplaMen
  • Gadu-Gadu:Nie powiem ;P
  • Hobby:Granie w virtualmt2
    Piłka nożna
    Ulepszanie :)
    Prankowanie


Napisano 04 sierpień 2017 - 17:32

Wkońcu kto pomyślał o pasach, oczywiście na tak . Pasy powinny jak najbardziej być a najlepiej niech dodają odp. na um .

Ale gdyby dawaly odpornosc na um to mozna by bylo miec 100% i to by nie mialo sens 



#18 TypowyPustak

TypowyPustak

    Słaby pisarz

  • Banned
  • PipPipPip
  • 321 postów
  • Dołączył sob, 31 gru 16
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoHonolulu
  • Województwo:Pomorskie
  • Imię:Nazwisko
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:CzarnyBobas
  • Gildia:Chwilowo brak
  • Królestwo:Chunjo
  • Hobby:Polityka

Napisano 04 sierpień 2017 - 20:34

Wkońcu kto pomyślał o pasach, oczywiście na tak . Pasy powinny jak najbardziej być a najlepiej niech dodają odp. na um .


Już aktualnie można mieć nawet 80% odporności na UM więc chyba więcej nie trzeba.

Jedyne pasy jakie miałyby sens to pasy dające bonusy w postaci średnich obrażeń lub ataku na potwory. Ale też nie w jakiś ogromnych wartościach.

#19 EverForever

EverForever

    Niekryty krytyk

  • Globtroter
  • PipPipPipPip
  • 990 postów
  • Dołączył sob, 19 kwi 14
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoPolska
  • Województwo:Małopolskie
  • Imię:EverForever
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:...
  • Królestwo:Chunjo
  • Gadu-Gadu:nie mam:D
  • Hobby:długo wędrowałem, nim doszedłem do siebie..


Napisano 06 sierpień 2017 - 07:22

 pasy. mogly by byc ale nie na zasadzie. podobnych bonusów do zwyklego eq. tylko jakies male bonusy

a fryzury mogly by byc. tylko nie jakies  typu afro ;D


[indent=1]. . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./...\,__
,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .[/indent]

#20 ola301

ola301

    Początkujący

  • Banned
  • PipPip
  • 100 postów
  • Dołączył wto, 31 sty 12
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoFrankfurt Am Main
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Imię:Ola
  • Płeć:Kobieta
  • Nick w grze:Asenate
  • Gildia:Eternals
  • Królestwo:Shinsoo
  • Nick na TS:Ola(Sanuye)

Napisano 07 sierpień 2017 - 02:06

na wielkie NIE poco te pasy są strzały morze opaski na buty rękawiczki i szaliczki jeszcze które będą dawały odporność na wszystko i zamiast wkole to będziemy każdego młócić bez końca a potwory same będą padały zamiast wymyślać takie rzeczy w końcu by sie przydał pomysł z handlem żeby zaczęło schodzić cos w tych sklepikach a nie wymyślać cos co nie przejdzie tylko można sie spodziewać ogólnej krytyki a i tak będzie na nie , zamiast cos na poprawę to wymyśla sie cos co jest bez sensu a fryzurki na tak cos nowego by sie przydało ale bez żadnych bonów odporności ataków sr um bo to co jest w eq w zupełności wystarczy 



#21 GeForce

GeForce

    Słaby pisarz

  • Globtroter
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Dołączył śro, 08 lip 15
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoGrudziądz
  • Województwo:K-pomorskie
  • Imię:Damian
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Shinovar
  • Gildia:Eternals
  • Królestwo:Shinsoo
  • Nick na TS:Shinovar


Napisano 10 sierpień 2017 - 16:33

Już aktualnie można mieć nawet 80% odporności na UM więc chyba więcej nie trzeba.

Jedyne pasy jakie miałyby sens to pasy dające bonusy w postaci średnich obrażeń lub ataku na potwory. Ale też nie w jakiś ogromnych wartościach.

Problem w tym , że 95 abs można mieć tylko na 3 klasy , więc mając demoniczne buty +9  i 3x95 ale 20 na na czwartą klase to ta klasa i tak będzie uderzać po ponad 2kk ze skilla w runicznym eq kiedy ty masz pradawne wiec niech na tym się skupią te pasy , żeby nie było tak , że 2-3 osoby w otchłani/pradawnym nie mogą kogoś ubić a taki gość z runicznym tasakiem na 2 skille go zabije.

Albo więcej odp. na um albo możliwość większego abs na 4 klase.


Użytkownik GeForce edytował ten post 10 sierpień 2017 - 16:34

"Beatka ma zawsze rację , nie ma się co z nią kłócić"

#22 TheCartonick

TheCartonick

    Pogodynka

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 269 postów
  • Dołączył pią, 13 sty 17
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubuskie
  • Imię:Karol
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:---
  • Gildia:---
  • Królestwo:Chunjo
  • Hobby:Fotografia, grafika, seriale, gry, numizmatyka


Napisano 10 sierpień 2017 - 19:24

Na moje powinny zostać dodane dodatkowe fryzury z bonusem na ludzi + HP (niedużym) z tym, że tylko do zakupu w Item Shopie wraz z możliwością handlowania nimi w grze.

 

Co do pasów jedynie pod EXP tj. HP / Potwory lub ewentualnie dodatkowo szansa na omdlenie w pasach na poziom 180+ 

Ulepszenie pasów przykładowo:

 

                    Proces ulepszania : "Smoczy Pas (I)" -> "Smoczy Pas (II)" -> "Smoczy Pas (III)" -> "Boski Pas (I)" -> ....

 

                         "Smoczy Pas (I)" - 1 lvl - 20k HP / 3% silny przeciwko potworom

                         "Smoczy Pas (II)" - 50 lvl - 40k HP / 6% silny przeciwko potworom

                         "Smoczy Pas (III)" - 100 lvl - 60k HP / 9% silny przeciwko potworom

                                   "Boski Pas (I)" - 130 lvl - 80k HP / 12% silny przeciwko potworom

                                   "Boski Pas (II)" - 150 lvl - 100k HP / 15% silny przeciwko potworom

                                   "Boski Pas (III)" - 170 lvl - 120k HP / 18% silny przeciwko potworom

                                        "Mistyczny Pas (I)" - 190 lvl - 140k HP / 21% silny przeciwko potworom / 3% szansy na omdlenie

                                        "Mistyczny Pas (II)" - 210 lvl - 160k HP / 24% silny przeciwko potworom / 5% szansy na omdlenie

                                        "Mistyczny Pas (III)" - 220 lvl - 180k HP / 27% silny przeciwko potworom / 7% szansy na omdlenie

                                             "Piekielny Pas (I)" - 230 lvl - 200k HP / 30% silny przeciwko potworom / 9% szansy na omdlenie

                                             "Piekielny Pas (II)" - 240 lvl - 220k HP / 33% silny przeciwko potworom / 11% szansy na omdlenie

                                             "Piekielny Pas (III)" - 250 lvl - 240k HP / 36% silny przeciwko potworom / 13% szansy na omdlenie

                                                  "Demoniczny Pas (I)" - 254 lvl - 270k HP / 40% silny przeciwko potworom / 15% szansy na omdlenie

                                                  "Demoniczny Pas (II)" - 255 lvl - 300k HP / 45% silny przeciwko potworom / 18% szansy na omdlenie

 

Co do ulepszaczy chyba nie muszę mówić, że im mocniejszy pas tym więcej ich potrzeba. Przynajmniej będzie większe zapotrzebowanie na ulepy z waro/zbrojo :)

 

@Down : Poniższa wypowiedź jest na tak "wysokim" poziomie, że aż nie chce mi się do niego zniżać. To jedynie propozycja, nie mówiąc o tym, że takie rzeczy normalnie dostępne są TYLKO przez IS'a na innych serwerach. Jak ktoś się wypowiada to niech chociaż poprze wypowiedź argumentami zamiast rzucać błotem na prawo i lewo używając pseudo-śmiesznych tekstów. Odmeldowuje się :)


Użytkownik TheCartonick edytował ten post 10 sierpień 2017 - 19:48

  • Gwiazdor lubi to

#23 Bubi4123

Bubi4123

    Początkujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 191 postów
  • Dołączył sob, 05 sie 17

Napisano 10 sierpień 2017 - 19:39

Na moje powinny zostać dodane dodatkowe fryzury z bonusem na ludzi + HP (niedużym) z tym, że tylko do zakupu w Item Shopie wraz z możliwością handlowania nimi w grze.

Co do pasów jedynie pod EXP tj. HP / Potwory lub ewentualnie dodatkowo szansa na omdlenie w pasach na poziom 180+
Ulepszenie pasów przykładowo:

Proces ulepszania : "Smoczy Pas (I)" -> "Smoczy Pas (II)" -> "Smoczy Pas (III)" -> "Boski Pas (I)" -> ....

"Smoczy Pas (I)" - 1 lvl - 20k HP / 3% silny przeciwko potworom
"Smoczy Pas (II)" - 50 lvl - 40k HP / 6% silny przeciwko potworom
"Smoczy Pas (III)" - 100 lvl - 60k HP / 9% silny przeciwko potworom
"Boski Pas (I)" - 130 lvl - 80k HP / 12% silny przeciwko potworom
"Boski Pas (II)" - 150 lvl - 100k HP / 15% silny przeciwko potworom
"Boski Pas (III)" - 170 lvl - 120k HP / 18% silny przeciwko potworom
"Mistyczny Pas (I)" - 190 lvl - 140k HP / 21% silny przeciwko potworom / 3% szansy na omdlenie
"Mistyczny Pas (II)" - 210 lvl - 160k HP / 24% silny przeciwko potworom / 5% szansy na omdlenie
"Mistyczny Pas (III)" - 220 lvl - 180k HP / 27% silny przeciwko potworom / 7% szansy na omdlenie
"Piekielny Pas (I)" - 230 lvl - 200k HP / 30% silny przeciwko potworom / 9% szansy na omdlenie
"Piekielny Pas (II)" - 240 lvl - 220k HP / 33% silny przeciwko potworom / 11% szansy na omdlenie
"Piekielny Pas (III)" - 250 lvl - 240k HP / 36% silny przeciwko potworom / 13% szansy na omdlenie
"Demoniczny Pas (I)" - 254 lvl - 270k HP / 40% silny przeciwko potworom / 15% szansy na omdlenie
"Demoniczny Pas (II)" - 255 lvl - 300k HP / 45% silny przeciwko potworom / 18% szansy na omdlenie

Co do ulepszaczy chyba nie muszę mówić, że im mocniejszy pas tym więcej ich potrzeba. Przynajmniej będzie większe zapotrzebowanie na ulepy z waro/zbrojo :)

Chyba cię pogrzało.
Bonusy w fryzurach absolutnie na nie, może od razu dajmy bonusy do stroju, kilofa, wędki, potek, konta i cholera wie czego.
Jeszcze jakby były tylko w IS to już szczyt durnoty.

Pasy też na nie, po kiego grzyba dodawać jeszcze więcej głupich bonusów? Nie dajesz sobie rady to zrób EQ a nie będziesz tu o pasach wywody robił.
Jeżeli dodać takie pasy to trzeba byłoby koniecznie wyboostować większość bossów. Ciekawe o co wtedy by były propozycje, może o opaski, pierścionki, tatuaże a może majtki z bonusami?

Użytkownik Bubi4123 edytował ten post 10 sierpień 2017 - 19:42


#24 GeForce

GeForce

    Słaby pisarz

  • Globtroter
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Dołączył śro, 08 lip 15
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoGrudziądz
  • Województwo:K-pomorskie
  • Imię:Damian
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Shinovar
  • Gildia:Eternals
  • Królestwo:Shinsoo
  • Nick na TS:Shinovar


Napisano 10 sierpień 2017 - 19:49

Chyba cię pogrzało.
Bonusy w fryzurach absolutnie na nie, może od razu dajmy bonusy do stroju, kilofa, wędki, potek, konta i cholera wie czego.
Jeszcze jakby były tylko w IS to już szczyt durnoty.

Pasy też na nie, po kiego grzyba dodawać jeszcze więcej głupich bonusów? Nie dajesz sobie rady to zrób EQ a nie będziesz tu o pasach wywody robił.
Jeżeli dodać takie pasy to trzeba byłoby koniecznie wyboostować większość bossów. Ciekawe o co wtedy by były propozycje, może o opaski, pierścionki, tatuaże a może majtki z bonusami?

Ale nie widzisz , że na serwerze nic nie ma ?  ani pasów  ani alchemii ani nic dodatkowego. Grając robisz tylko eq i nic po za tym , ani szarfy ani pasa ani alchemii. Mogłoby być coś dodane.


"Beatka ma zawsze rację , nie ma się co z nią kłócić"

#25 VipKhan

VipKhan

    Niekryty krytyk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 754 postów
  • Dołączył sob, 01 wrz 12

Napisano 18 sierpień 2017 - 15:19

COś mozna pomyśleć ale nie pasy, np moze jakis artefakt? czy cos w tym stylu, ulepszałoby sie podobnie jak strzałe lecz tym razem wykorzystać ulepki z v2 na kazdy wyzszy poziom coraz wiecej ich (zaczna ludzie je kupowac) a co do bonow, to bony jedynie typowo do expa np odporność na potwory i silny przeciwko potworom ( nie oszukujmy bossy potrafia sporo walnąć , przyklad smok z niebios)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych