Uważam że pomysł z totemem jest świetny Niech będzie item który będzie dodawał bonusy. Nie trzeba by było kombinować z petami którymi się ma w tym momencie. Pakowanie takiego jasia/razorka się po prostu nie opłaca. Taniej można tego peta kupić już spakowanego. Pomysł z nowym petem ale pod expa też jest dobry ale jak to napisała SunTuzi powinien on być na 255lvl. Bo po co komu specjalny pet dający bonus na potwory np na ww. Chyba że faktycznie zostaną dodane do map piętra z o wiele trudniejszymi bossami.
#46
Napisano 04 grudzień 2017 - 23:37
#47
Napisano 05 grudzień 2017 - 00:24
Użytkownik maryna92 edytował ten post 05 grudzień 2017 - 00:28
- MamToWDomu lubi to
#48
Napisano 06 grudzień 2017 - 07:13
Kontynuując, w ten sposób unikniemy sytuacji, gdzie nowi gracze mają za darmo nowego peta, osób, które są w stanie ubić bossa na pradawnej mapie nie jest wiele, bo kilkadziesiąt, więc jedynie gracze, którzy mają lepsze eq exp będą w stanie to zrobić. Myślę, że byłoby to sprawiedliwe. Popchnie to ludzi do wbijania lvla i robienia eq
A co do obecnych petów typu Jaś, Driada, Myślę, że rozsądna byłaby w takim wypadku zmiana ulepek potrzebnych do zrobienia fragmentu petsa X, mianowicie krucyfiksy na ich mniejszą ilość, bądź kompletnie inna ulepka, łatwiejsza do zdobycia. A na ulepszenie fragmentu 40%, nie 30. Przełoży się to na grę w ten sposób, że komplet fragmentów będzie kosztował około 10-15kb,więc spakowanie Jasia to 20-30kb. Na peta typu Driada 4 komplety zamiast 3, w takim wypadku palenie kosztowałoby około 50kb. Byłby w zasięgu większej ilości ludzi, w tym leni, których misje by zwyczajnie nudziły.
Pomysł z totemem też mi się podoba, niech będzie w miejsce butów, które można zawsze wywalić na pasek w stałe bonusy. Niech co 5 misji u ostatniego NPC będzie on ulepszany i niech daje więcej hp, wartości ataku oraz bonusu Silny na potwory. Zaczynając od 50k hp, 500 wartości ataku, 10% na potwory, kończąc na 275k hp, 5000 wartości ataku i 100% na potwory. Czyli hp co 25k,wartość ataku co 500, bonus co 10%. Do tego stały bonus -500% luda jak wyżej, aby uniknąć używania go w pvp.
Co do bonusów zdobywanych u npc nr 2, niech to będą bonusy typu szybkość ataku, zaklęcia, silny na nieumarłych, diabły, szybkość ruchu, odporność na trucizny, absorpcja hp, mp itp. W sumie mogę nawet posiedzieć i rozpisać co, gdzie, jak, nawet jakie moby na której misji ubijać i jaką ilość, także jeśli potrzeba pomocy to się zgłaszam 😂
Użytkownik Digifinn edytował ten post 06 grudzień 2017 - 07:24
- DiabelQ lubi to
#49 Guest_dfdfgxbc435_*
Napisano 06 grudzień 2017 - 08:56
No pewnie, najlepiej dać 100% na fragment i ulepki warte 1k nie? Jakoś przy obecnym systemie sporo osób zrobiło nowego petsa, czyli da się zrobić, a jak się jest leniem i się nie chce to się go nie będzie miało proste, jest to najlepszy pets i musi kosztować odpowiednio sporo, żeby nie latala z nim pierwsza lepsza osoba. Jak ktoś chce iść na łatwiznę to jego sprawa, niech uzbiera xxx kb i może ktoś mu sprzeda postać z takim petsem, chociaż wątpię, bo kto by się męczył, żeby sprzedaćA co do obecnych petów typu Jaś, Driada, Myślę, że rozsądna byłaby w takim wypadku zmiana ulepek potrzebnych do zrobienia fragmentu petsa X, mianowicie krucyfiksy na ich mniejszą ilość, bądź kompletnie inna ulepka, łatwiejsza do zdobycia. A na ulepszenie fragmentu 40%, nie 30. Przełoży się to na grę w ten sposób, że komplet fragmentów będzie kosztował około 10-15kb,więc spakowanie Jasia to 20-30kb. Na peta typu Driada 4 komplety zamiast 3, w takim wypadku palenie kosztowałoby około 50kb. Byłby w zasięgu większej ilości ludzi, w tym leni, których misje by zwyczajnie nudziły.
- Nurahion lubi to
#50
Napisano 06 grudzień 2017 - 10:47
Bonusy mhm ciekawe, jako iż wiemy nie da się 4x90 odporności
Pierwsze 4 misje dawały by po 5% odporności na dane klasy (ogólnie wyszlo by 95,90,85,60) dlaczego tak? ano dlatego ze brakujące abs nas oslabia, wystarczy ze ktoś podleci na kogo tyle abs nie mamy i padamy szybko, przykład z wyżej, podlatuje sura czy szaman z eq otchlani i nas nie ma po 1-2 skilach
Kolejne 4 misje silny na dane klasy po 30%
Kolejne 4 misje dawały by silny przeciwko ludziom 5,10,20,40% (całość 85% na ludzi)
Kolejne 12 misji wartość ataku/wartość magicznego ataku/hp naprzemiennie
bonusy z wartości ataku/wartości magicznego ataku 250/500/1000/2000 (całość 3750/3750)
Bonusy z hp 25/50/100/200k hp (całość 375k hp)
Kolejne 4 misje z odpornościami na bronie po 5% (1 misja odp na dzwony/wachlarze, 2 misja odporność na noże/łuki, 3 misja odporność na 2h, 4 misja odporność na miecze)
Kolejne 4 misje bonus na potwory 5,10,20,40% (całość 85% na potwory)
Kolejne 8 misji naprzemiennie silny przeciwko diabłom/nieumarłym 5,10,20,40% (całość 85/85%)
Oczywiście bonusy mogą mieć inną kolejność i wartości ich inne to tylko przykład
Pozostanie 10 misji które by administracja sama wymyśliła
#51
Napisano 06 grudzień 2017 - 14:17
Bonusy mhm ciekawe, jako iż wiemy nie da się 4x90 odporności
Pierwsze 4 misje dawały by po 5% odporności na dane klasy (ogólnie wyszlo by 95,90,85,60) dlaczego tak? ano dlatego ze brakujące abs nas oslabia, wystarczy ze ktoś podleci na kogo tyle abs nie mamy i padamy szybko, przykład z wyżej, podlatuje sura czy szaman z eq otchlani i nas nie ma po 1-2 skilach
Kolejne 4 misje silny na dane klasy po 30%
Kolejne 4 misje dawały by silny przeciwko ludziom 5,10,20,40% (całość 85% na ludzi)
Kolejne 12 misji wartość ataku/wartość magicznego ataku/hp naprzemiennie
bonusy z wartości ataku/wartości magicznego ataku 250/500/1000/2000 (całość 3750/3750)
Bonusy z hp 25/50/100/200k hp (całość 375k hp)
Kolejne 4 misje z odpornościami na bronie po 5% (1 misja odp na dzwony/wachlarze, 2 misja odporność na noże/łuki, 3 misja odporność na 2h, 4 misja odporność na miecze)
Kolejne 4 misje bonus na potwory 5,10,20,40% (całość 85% na potwory)
Kolejne 8 misji naprzemiennie silny przeciwko diabłom/nieumarłym 5,10,20,40% (całość 85/85%)
Oczywiście bonusy mogą mieć inną kolejność i wartości ich inne to tylko przykład
Pozostanie 10 misji które by administracja sama wymyśliła
Chyba Cię coś boli. Jedynie trochę więcej luda można dać i też nie do przesady. Da radę ubrać się 3x 95 na 255 lvlu i to i tak bardzo dużo
No pewnie, najlepiej dać 100% na fragment i ulepki warte 1k nie? Jakoś przy obecnym systemie sporo osób zrobiło nowego petsa, czyli da się zrobić, a jak się jest leniem i się nie chce to się go nie będzie miało proste, jest to najlepszy pets i musi kosztować odpowiednio sporo, żeby nie latala z nim pierwsza lepsza osoba. Jak ktoś chce iść na łatwiznę to jego sprawa, niech uzbiera xxx kb i może ktoś mu sprzeda postać z takim petsem, chociaż wątpię, bo kto by się męczył, żeby sprzedać
60% z metalem Premium i ulepki warte 3kb. Więc 15% więcej, a wartość fragmentów pozostaje taka sama z wyjątkiem X, którego byłoby łatwiej zrobić. Zauważ, że mało kto bierze się za nowego peta, za robienie fragmentów skrzyni petsa, bo X jest niemalże nie możliwy do zdobycia. Wy zrobiliście, dajcie także innym taką możliwość wszystko jest dla ludzi, czyż nie? Tak samo powinno się zmienić wejście na mapę pradawnych, tj przepustki, żeby ułatwić ludziom zrobienie tego eq. Wtedy pół roku - rok i można wprowadzać kolejny set i powód do dalszej gry. Tak to działa
#52 Guest_dfdfgxbc435_*
Napisano 06 grudzień 2017 - 14:19
Tak, a co mają powiedzieć wtedy ludzie co wydali od groma na te fragmenty i pewnie paliło im nie raz, nie dwa? Właśnie, my zrobiliśmy i wiele innych osób też, czyli się da, to czemu inni mają mieć łatwiej? Bo im się nie chce szukać / dropic?Chyba Cię coś boli. Jedynie trochę więcej luda można dać i też nie do przesady. Da radę ubrać się 3x 95 na 255 lvlu i to i tak bardzo dużo
60% z metalem Premium i ulepki warte 3kb. Więc 15% więcej, a wartość fragmentów pozostaje taka sama z wyjątkiem X, którego byłoby łatwiej zrobić. Zauważ, że mało kto bierze się za nowego peta, za robienie fragmentów skrzyni petsa, bo X jest niemalże nie możliwy do zdobycia. Wy zrobiliście, dajcie także innym taką możliwość wszystko jest dla ludzi, czyż nie? Tak samo powinno się zmienić wejście na mapę pradawnych, tj przepustki, żeby ułatwić ludziom zrobienie tego eq. Wtedy pół roku - rok i można wprowadzać kolejny set i powód do dalszej gry. Tak to działa
Użytkownik кσмιѕαяzуκ™ edytował ten post 06 grudzień 2017 - 14:22
- Nurahion lubi to
#53
Napisano 06 grudzień 2017 - 14:29
Tak, a co mają powiedzieć wtedy ludzie co wydali od groma na te fragmenty i pewnie paliło im nie raz, nie dwa? Właśnie, my zrobiliśmy i wiele innych osób też, czyli się da, to czemu inni mają mieć łatwiej? Bo im się nie chce szukać / dropic?
Wy natomiast zrobiliście pradawne eq 9/20 za Free, gdy mapa pradawna nie wymagała żadnych przepustek a teraz ludzie muszą się męczyć
#54
Napisano 06 grudzień 2017 - 14:50
Wy natomiast zrobiliście pradawne eq 9/20 za Free, gdy mapa pradawna nie wymagała żadnych przepustek a teraz ludzie muszą się męczyć
Nie rozumiem,czy ktoś komuś zabronił bić na darmowej mapie? Przecież każdy mógł tam wejść. A,że nikt nie bił to nie gadaj,że się nie męczyliśmy
Użytkownik RσѕιєяєK edytował ten post 06 grudzień 2017 - 14:51
- Nurahion lubi to
#55 Guest_dfdfgxbc435_*
Napisano 06 grudzień 2017 - 14:51
Wy natomiast zrobiliście pradawne eq 9/20 za Free, gdy mapa pradawna nie wymagała żadnych przepustek a teraz ludzie muszą się męczyć
Tak? A kto im bronił bić bossy? Było gdzieś napisane, że mapa jest tylko dla nas i nikt inny nie ma wstępu? Nie było, wystarczyło trochę chęci i tyle, że im się nie chciało bić to już nie nasza wina, mapa była jakieś pół roku darmowa więc mieli wystarczająco dużo czasu
- Nurahion lubi to
#56 Guest_dsr32fszcz_*
Napisano 06 grudzień 2017 - 14:51
Wy natomiast zrobiliście pradawne eq 9/20 za Free, gdy mapa pradawna nie wymagała żadnych przepustek a teraz ludzie muszą się męczyć
Powrót mapy pradawnej na starych zasadach nie jest dla Ciebie korzystny w ogóle
Użytkownik яσуѕєи™ edytował ten post 06 grudzień 2017 - 14:53
- Rosierek, Раіи, Nurahion i 1 inna osoba lubią to
#57
Napisano 06 grudzień 2017 - 15:01
#58
Napisano 06 grudzień 2017 - 15:03
Popieram kolegę wyżej
- zbugowane wierzchowce
-handel Wierzchowcami
- zbugowane stroje w grze
- bugi na petach , że pet stoi obok nas po określonym czasie a bonus znika
- no i najlepsze to wyciąganie kd przy którym są wiecznie problemy ,pełno tematów ,mnóstwo pytań , sam wiele razy padłem ofiarą obecnego systemu no ale po co to naprawić i udostępnić w prosty sposób dodając zwój co wyciąga kd i zwoj co czyści kd ...to jest chyba największą klęską która obserwuje od samego początku
To kilka przykładów co jest do zrobienia ale chyba się nie chce .
add "- zbugowane wierzchowce" W każdej chwili można to naprawić ale kosztem ze wierzchowce będą czasowe wiec większość graczy powiedziała by nie ruszać -- nie chce mi się tematu szukać
add "-handel Wierzchowcami" Nie podobał wam się sposób handlowania wierzochowcam,i wiec nie można
add "- zbugowane stroje w grze" które stroje są zbugowane jakoś nie widzę żadnego tematu odnośnie tej sprawy czy tu na forum czy suport
add "- bugi na petach" , że pet stoi obok nas po określonym czasie a bonus znika -- bonus na petsach od samego ich wprowadzenia jest czasowy max 30 min po tym czasie na nowo trzeba przywołać petsa --- wszystkie petsy się poruszają chyba ze twój stary komputer nie obsługuje danego grany a to już nie nasz problem
Odnośnie systemu wyciągania kd nie będę się wypowiadał bo dla mnie w ogóle go nie powinno być
#59
Napisano 06 grudzień 2017 - 16:57
Tak? A kto im bronił bić bossy? Było gdzieś napisane, że mapa jest tylko dla nas i nikt inny nie ma wstępu? Nie było, wystarczyło trochę chęci i tyle, że im się nie chciało bić to już nie nasza wina, mapa była jakieś pół roku darmowa więc mieli wystarczająco dużo czasu
Idąc twoim tokiem myślenia można napisać: kto kazał Ci ulepszać peta na starych zasadach, skoro płaczesz że ludzie dawniej mieli ciężej - można było zaczekać do poprawki która jest tutaj proponowana i ulepszyłbyś taniej. Nikt Cię do tego nie zmuszał żeby przepłacać skoro narzekasz że ten pet jest taki drogi i tak bardzo pali przy ulepszaniu.
Jak wy mieliście łatwiej bo wstęp na pradawnych był za free to jest OK, ale jak ktoś chce wyrównania szans i zwiększenia szansy ulepszenia fragmentu X kosztem płatnej mapy pradawnych to już nie jest OK.
To ciągłe polskie myślenie nawet w głupiej grze internetowej w stylu " Panie Boże skoro mój bliźni dostanie dwa razy więcej niż ja to proszę Cię o stratę jednego oka ... "
Użytkownik Alokerth edytował ten post 06 grudzień 2017 - 17:00
- Digifinn i Satsuna lubią to
#60
Napisano 06 grudzień 2017 - 17:18
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowość
Nowość
Rynek serwera VirtualMT2 →
Kupię →
Ninja →
Kupię przedwiek buty /nasiorNapisany przez Junior240494 , wczoraj, 20:39 |
|
|
||
Nowość
Rynek serwera VirtualMT2 →
Zamówienie →
Zbroja szaman suraNapisany przez F4NTAZJA , 20 sty 2025 |
|
|
||
Nowość
Forum główne →
Dyskusje VirtualMT2 →
V1/MAPA V1/ grota od 120lv/ razadorNapisany przez PanKrecik , 16 sty 2025 |
|
|
||
Nowość
Rynek serwera VirtualMT2 →
Kupię →
Przedmioty wspólne →
PRZEDWIECZNY PAS +4/5/6Napisany przez tenorek , 15 sty 2025 |
|
|
||
Nowość
Rynek serwera VirtualMT2 →
Kupię →
Ninja →
[KUPIE] PRZEDWIECZNA ZBROJA ŚR NINJA NEWNapisany przez tenorek , 15 sty 2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 11
0 użytkowników, 11 gości, 0 anonimowych