Siema mam problem gdy odpalam metina po update to przez chwile miga mi czarny ekran w menadżerze zadań pojawia sie i znika proces metinvirtual.. i sie wyłącza .Próbowałem juz odpalac jako administrator ,zmieniac zgodnosc przeinstalować metina z 3 razy na róźnych dyskach .mam win7 i nie tylko ja mam taki problem HELP !

#1
Napisano 27 maj 2018 - 17:17
#2
Napisano 27 maj 2018 - 18:04
#3
Napisano 27 maj 2018 - 18:27
o to mój problem
czy odpalam przez patchera czy przez ikone to mam albo to albo w ogóle nic sie nei włącza
#4
Napisano 27 maj 2018 - 19:27
o to mój problem
czy odpalam przez patchera czy przez ikone to mam albo to albo w ogóle nic sie nei włącza
mam dokladnie to samo
#5
Napisano 28 maj 2018 - 13:54
ja również mam to samo i prosiłbym w końcu kogoś i zainteresowanie się tym tematem bo masakra jakaś jest ....
#6
Napisano 28 maj 2018 - 14:39
dokładnie duzo osób ma podobny problem i słysze tylko jakies porady jak dla debili uruchom jako administrator haha albo zgodność gdzie takei rzeczy sie robiło 10 lat temu kurw..
#7
Napisano 28 maj 2018 - 14:57
Aż mnie korci odpowiedzieć wam tak jak dla debili, ale sadzę ze jesteście trochę mądrzejsi.
1. Jaki system posiadam // 32 czy 64
2. Czy jest oryginalny // czy ma zainstalowane wszystkie aktualizacje
3. Skąd i co pobrałem
4. Gdzie wypakowałem // Gdzie zainstalowałem
5 Przez co uruchamiam // Z jakimi prawami
6. Czy posiada aktualną wersje NetFramework oraz Visual C++ Redistributable
7. Jaki Posiadam Antywirus
8. Jako kartę graficzną posiadam // czy aktualne sterowniki
Są różne konfiguracje oraz wersje systemu na każdej inaczej działa dodam od Siebie -- Instalowałem na Virtualnej Maszynie każdy dostępny System Microftu instalowałem tylko standardowe programy i na zadnym systemie nie miałem problemów z odpaleniem
- CrissAngel1234 lubi to
#8
Napisano 28 maj 2018 - 17:00
System win 7 64 jest orginalny ,pobierałem patcha z oryginalenej strone virtuala , karata nivdia geforce,juz instalowałem/wypakowałem w róźnych folderach i dyskach ,aktualizowałem tez sterwoniki karty a antywirusa skasowałem i tak nic nie dało aktualizowałem juz NetFramework oraz Visual C++ Redistributable,
#9
Napisano 28 maj 2018 - 18:18
Ciekawe bo większość skarżących się na problemy osób (w tym i ja) ma windows 7.
Rozwiązaniem tego problemu jest format i wgranie innego windowsa. Mi client zaczął działać bez żadnych problemów na XP. I to bez żadnych aktualizacji/service packów, sterowników kart grafiki, trybów zgodności czy otwierania jako administrator. Jedyne co to musiałem zaktualizować po formacie frameworka do wersji 4.
Ale tak poza tematem, trochę to dziwne, że po aktualizacji żeby zagrać to trzeba robić formata i wgrywać stare windowsy. Ogólnie cofać się z oprogramowaniem...
Użytkownik Alokerth edytował ten post 28 maj 2018 - 18:24
#10
Napisano 28 maj 2018 - 21:32
System win 7 64 jest orginalny ,pobierałem patcha z oryginalenej strone virtuala , karata nivdia geforce,juz instalowałem/wypakowałem w róźnych folderach i dyskach ,aktualizowałem tez sterwoniki karty a antywirusa skasowałem i tak nic nie dało aktualizowałem juz NetFramework oraz Visual C++ Redistributable,
Serwis pack 1 rozumiem, patcher uruchamia się normalnie i wszystko się pobiera. Problem powstaje w trakcie uruchomienia pliku virtualmt2.exe ?? Czy problem występuje tylko z Virtualem czy moze posiadasz jeszcze jakiś inny program który tak samo reaguje
Ciekawe bo większość skarżących się na problemy osób (w tym i ja) ma windows 7.
Rozwiązaniem tego problemu jest format i wgranie innego windowsa. Mi client zaczął działać bez żadnych problemów na XP. I to bez żadnych aktualizacji/service packów, sterowników kart grafiki, trybów zgodności czy otwierania jako administrator. Jedyne co to musiałem zaktualizować po formacie frameworka do wersji 4.
Ale tak poza tematem, trochę to dziwne, że po aktualizacji żeby zagrać to trzeba robić formata i wgrywać stare windowsy. Ogólnie cofać się z oprogramowaniem...
Tak się spytam kto każe ci robić formata i wgrywać innego Windowsa ?
#11
Napisano 29 maj 2018 - 10:31
System Windows 10 64bit oryginalny. Karta Nvidia GeForce. Wszystkie sterowniki są. Uruchamiane na wszystkie sposoby ( administrator zgodność itd. Reinstall i pobieranie od nowa nic nie daje). Framworka i visuala mam zaktualizowanego. Grę pobierałem ze strony virtuala.
Problem polega na tym,że przy próbie uruchomienia gry przez patcher lub virtualmt.exe wyskakuje błąd: Fatal error, plik nie istnieje:Index. Na innym komputerze z systemem windows 8 wszystko działa. W folderze pack nie ma pliku Index. Próbowałem go skopiować ze starego clienta i wkleić ale to nic nie dało.Dalej ten sam błąd. Z innymi grami nie mam problemów i przed aktualizacja nie było problemów z włączeniem virtuala.
Użytkownik Katakuri edytował ten post 29 maj 2018 - 10:38
#12
Napisano 29 maj 2018 - 10:53
System Windows 10 64bit oryginalny. Karta Nvidia GeForce. Wszystkie sterowniki są. Uruchamiane na wszystkie sposoby ( administrator zgodność itd. Reinstall i pobieranie od nowa nic nie daje). Framworka i visuala mam zaktualizowanego. Grę pobierałem ze strony virtuala.
Problem polega na tym,że przy próbie uruchomienia gry przez patcher lub virtualmt.exe wyskakuje błąd: Fatal error, plik nie istnieje:Index. Na innym komputerze z systemem windows 8 wszystko działa. W folderze pack nie ma pliku Index. Próbowałem go skopiować ze starego clienta i wkleić ale to nic nie dało.Dalej ten sam błąd. Z innymi grami nie mam problemów i przed aktualizacja nie było problemów z włączeniem virtuala.
Usuń plik VirtualMT2.exe z folderu dodaj program do wyjątków w Antywirusie bądź WIndowsDefender a następnie uruchom autopatch powinno działać jak będziesz miał problem mogę pomoc zdalnie
#13
Napisano 29 maj 2018 - 11:14
Usuń plik VirtualMT2.exe z folderu dodaj program do wyjątków w Antywirusie bądź WIndowsDefender a następnie uruchom autopatch powinno działać jak będziesz miał problem mogę pomoc zdalnie
Niestety nie pomogło . Nadal ten sam błąd. Wyłączenie całkowite antywirusa też nic nie daje.
#14
Napisano 29 maj 2018 - 12:22
Niestety nie pomogło
. Nadal ten sam błąd. Wyłączenie całkowite antywirusa też nic nie daje.
Poprałem całego klienta i rozpakowałem do osobnego folderu ???
czy pobrałem patch i rozpakowałem do osobnego folderu ??
czy poprałem patch i wrzuciłem do folderu ze starym klientem ??
Którą czynność wykonałeś
Jeżeli działa ci NetFramework to weź sam patch utwórz osobny folder dodaj do wyjątków we wszystkich swoich antywirusach i uruchom patch jako administrator.
#15
Napisano 29 maj 2018 - 16:16
Poprałem całego klienta i rozpakowałem do osobnego folderu ???
czy pobrałem patch i rozpakowałem do osobnego folderu ??
czy poprałem patch i wrzuciłem do folderu ze starym klientem ??
Którą czynność wykonałeś
Jeżeli działa ci NetFramework to weź sam patch utwórz osobny folder dodaj do wyjątków we wszystkich swoich antywirusach i uruchom patch jako administrator.
Wykonywalem juz każdą z tych czynności wiele razy. Dodawałem do wyjątków, uruchamiałem jako administrator, wylaczalem calkowicie antywirusa, usuwalem go całkowicie, całkowicie wyłączalem windows defender. Nic nie pomogło
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Potrzebuję pomocy
Potrzebuję pomocy
Forum główne →
Pomoc Techniczna →
Gra →
postac 254lvl a zarobekNapisany przez DaddySmurf , 09 mar 2025 |
|
![]()
|
||
Potrzebuję pomocy
Forum główne →
Pomoc Techniczna →
Gra →
Dropek na wwNapisany przez PanKrecik , 06 sty 2025 |
|
![]()
|
||
Potrzebuję pomocy
Forum główne →
Pomoc Techniczna →
Gra →
Problem z pobraniem gryNapisany przez spectrum69 , 05 sty 2025 |
|
![]()
|
||
Potrzebuję pomocy
Forum główne →
Pomoc Techniczna →
Gra →
Blokada konta w cliencie gryNapisany przez NeuroHunter , 25 lis 2024 |
|
![]()
|
||
Potrzebuję pomocy
Forum główne →
Pomoc Techniczna →
Gra →
Odzyskanie kontaNapisany przez Tragedija , 14 lis 2024 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych