Jump to content

Loteriada - click Posted ImageZasady eventów - click Posted Image Drop itemów - click Posted Image Komiks - click


Photo

Problem z clientem, błąd podczas gry.

Nowość

  • This topic is locked This topic is locked
10 replies to this topic

#1 Sedite

Sedite

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 posts
  • Joined Mon, 12 May 14
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Sedite
  • Królestwo:Jinno

Posted 26 February 2019 - 19:33

Witam mam problem z clientem, jak i z Zaginioną Krainą v2, nie wiem w sumie co jest nie tak.
Na zaginioną chodzę razem z buffem, od zawsze, na dwa konta.
Mój problem jest taki że gdy chce wziąć spocik Śmierci one stoją w miejscu, a obrażenia dla mnie są zadawane.
Drugi problem jest taki, że będąc na buffie, nie widzę wojownika, a będąc na wojowniku, nie widzę buffa.
Nigdy się z tym nie spotkałem, do tej pory było wszystko dobrze.
Chodziłem dzisiaj na zaginioną około 20 razy, bo miałem 25 medali zakupionych w IS. Po krótkiej przerwie chciałem je wykorzystać ale pokazał się ten problem.
Na dodatek  dwa medale portalu zostały zmarnowane, ponieważ przez ten błąd nie idzie zrobić tego... dungeonu ?
Chociaż może moja nadzieja jest wątpliwa, ale może zostaną mi one zwrócone ? Bo w sumie to nie moja wina.
I jak to naprawić? 
Gdy pojawił się problem zrobiłem restart clienta, po czym spróbowałem raz jeszcze, niestety nie przyniosło to żadnych efektów.
Dla jasności dołączam SS:

https://www.forum.vi...0226_211737.jpg

https://www.forum.vi...0226_211647.jpg

https://www.forum.vi...0226_211654.jpg

Dla jasności... client nie był modyfikowany w żaden sposób, wszystkie pliki w nim zawarte są oryginalne.
Z góry dzięki za pomoc.



#2 Mansoon

Mansoon

    Niekryty krytyk

  • Globtroter
  • PipPipPipPip
  • 739 posts
  • Joined Tue, 18 Jun 13
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoZa górami za lasami
  • Województwo:Z.pomorskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:.
  • Gildia:.
  • Królestwo:Jinno
  • Nick na TS:.


Posted 26 February 2019 - 19:37

Masz najnowsza wersje gry?

virtualmt21614962742__virtualmt216149498


#3 Sedite

Sedite

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 posts
  • Joined Mon, 12 May 14
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Sedite
  • Królestwo:Jinno

Posted 26 February 2019 - 19:39

Masz najnowsza wersje gry?

Oczywiście że tak


EDIT:
Po kolejnym restarcie clientu postanowiłem że sprawdzę raz jeszcze, błąd się naprawił, teraz jest wszystko okej.
Ale skoro był to błąd, to musi być jakaś przyczyna ?


Edited by Sedite, 26 February 2019 - 19:48.


#4 TakToTenSqubany

TakToTenSqubany

    Renkawiczka

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 402 posts
  • Joined Tue, 03 Apr 18
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Podkarpackie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:.


Posted 26 February 2019 - 19:49

Z tym dmg, to czasami się tak buguje jeśli jest klient za długo włączony. Polecam co jakiś czas resetowac clienta, a to że jednej postaci nie widzisz z drugiej to wystarczy zrobić kilka kroków jedna i drugą.



#5 Sedite

Sedite

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 posts
  • Joined Mon, 12 May 14
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Sedite
  • Królestwo:Jinno

Posted 26 February 2019 - 19:52

Z tym dmg, to czasami się tak buguje jeśli jest klient za długo włączony. Polecam co jakiś czas resetowac clienta, a to że jednej postaci nie widzisz z drugiej to wystarczy zrobić kilka kroków jedna i drugą.

Resetowałem i wchodziłem tam raz jeszcze, było to samo. Postacią biegałem z końca w koniec, jak i również wsiadałem i zsiadałem z konia z nadzieją że się naprawi bo nie chciałem wychodzić żeby nie stracić medalu, ale mimo wszystko nic to nie dało.
Lecz tak jak napisałem wyżej teraz już jest dobrze, ale tak być nie powinno..


Edited by Sedite, 26 February 2019 - 19:53.


#6 Admin

Admin

    Administrator VirtualMT2

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5264 posts
  • Joined Sat, 03 Dec 11
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:[GA]admin
  • Gildia:VirtualAdmin
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:wojtek


Posted 26 February 2019 - 19:57

Przenieś może klienta na inną partycje, problem leży po stronie komputera kiedyś widziałem coś takiego u siebie na laptopie przy uszkodzonym dysku.

Jeśli chodzi o zwrot medali to proszę o kontakt na support.


virtualmt21516717016__769671423939699945


#7 Sedite

Sedite

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 posts
  • Joined Mon, 12 May 14
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Sedite
  • Królestwo:Jinno

Posted 26 February 2019 - 20:01

Przenieś może klienta na inną partycje, problem leży po stronie komputera kiedyś widziałem coś takiego u siebie na laptopie przy uszkodzonym dysku.

Jeśli chodzi o zwrot medali to proszę o kontakt na support.

Tak też zrobiłem, dzięki.



#8 Admin

Admin

    Administrator VirtualMT2

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5264 posts
  • Joined Sat, 03 Dec 11
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:[GA]admin
  • Gildia:VirtualAdmin
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:wojtek


Posted 26 February 2019 - 20:04

Tak też zrobiłem, dzięki.

 

Nie ma za co z tym że mam wątpliwości czy wogle czytasz nasze odpowiedzi, ponieważ na 5 wysłanych przez ciebie zgłoszeń nie odpisałeś na żadne.


virtualmt21516717016__769671423939699945


#9 bartek537

bartek537

    Niekryty krytyk

  • Globtroter
  • PipPipPipPip
  • 686 posts
  • Joined Sun, 06 Dec 15
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:-
  • Królestwo:Chunjo


Posted 26 February 2019 - 20:05

Też tak kiedyś miałem, ale minęło :D



#10 Sedite

Sedite

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 posts
  • Joined Mon, 12 May 14
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Sedite
  • Królestwo:Jinno

Posted 26 February 2019 - 20:10

Nie ma za co z tym że mam wątpliwości czy wogle czytasz nasze odpowiedzi, ponieważ na 5 wysłanych przez ciebie zgłoszeń nie odpisałeś na żadne.

Czytam czytam, na zgłoszenie, które wysłałem niedawno nie dostałem odpowiedzi.
A na poprzednie zgłoszenia wydaje mi się że odpisywałem, tylko niepotrzebnie robiłem to przez support, zamiast na email poprzez "odpowiedź".
Chociaż już później się poprawiłem ;)

PS: Sorry za zamieszanie.


Edited by Sedite, 26 February 2019 - 20:10.


#11 Dusiak

Dusiak

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 posts
  • Joined Thu, 20 Dec 18
  • Państwo: Country Flag
  • Nick w grze:Dusiak
  • Królestwo:Shinsoo

Posted 27 February 2019 - 07:00

Mi tak na WW robiło. Musisz zejść wejść z konia pokrazyc koło postaci i wtedy się pojawi.





Also tagged with one or more of these keywords: Potrzebuję pomocy, Nowość

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users