Skocz do zawartości

Loteriada - click Dołączona grafikaZasady eventów - click Dołączona grafika Drop itemów - click Dołączona grafika


Zdjęcie

Problem z clientem, błąd podczas gry.

Nowość

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sedite

Sedite

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 postów
  • Dołączył pon, 12 maj 14
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Sedite
  • Królestwo:Jinno

Napisano 26 luty 2019 - 19:33

Witam mam problem z clientem, jak i z Zaginioną Krainą v2, nie wiem w sumie co jest nie tak.
Na zaginioną chodzę razem z buffem, od zawsze, na dwa konta.
Mój problem jest taki że gdy chce wziąć spocik Śmierci one stoją w miejscu, a obrażenia dla mnie są zadawane.
Drugi problem jest taki, że będąc na buffie, nie widzę wojownika, a będąc na wojowniku, nie widzę buffa.
Nigdy się z tym nie spotkałem, do tej pory było wszystko dobrze.
Chodziłem dzisiaj na zaginioną około 20 razy, bo miałem 25 medali zakupionych w IS. Po krótkiej przerwie chciałem je wykorzystać ale pokazał się ten problem.
Na dodatek  dwa medale portalu zostały zmarnowane, ponieważ przez ten błąd nie idzie zrobić tego... dungeonu ?
Chociaż może moja nadzieja jest wątpliwa, ale może zostaną mi one zwrócone ? Bo w sumie to nie moja wina.
I jak to naprawić? 
Gdy pojawił się problem zrobiłem restart clienta, po czym spróbowałem raz jeszcze, niestety nie przyniosło to żadnych efektów.
Dla jasności dołączam SS:

https://www.forum.vi...0226_211737.jpg

https://www.forum.vi...0226_211647.jpg

https://www.forum.vi...0226_211654.jpg

Dla jasności... client nie był modyfikowany w żaden sposób, wszystkie pliki w nim zawarte są oryginalne.
Z góry dzięki za pomoc.



#2 Mansoon

Mansoon

    Niekryty krytyk

  • Globtroter
  • PipPipPipPip
  • 739 postów
  • Dołączył wto, 18 cze 13
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoZa górami za lasami
  • Województwo:Z.pomorskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:.
  • Gildia:.
  • Królestwo:Jinno
  • Nick na TS:.


Napisano 26 luty 2019 - 19:37

Masz najnowsza wersje gry?

virtualmt21614962742__virtualmt216149498


#3 Sedite

Sedite

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 postów
  • Dołączył pon, 12 maj 14
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Sedite
  • Królestwo:Jinno

Napisano 26 luty 2019 - 19:39

Masz najnowsza wersje gry?

Oczywiście że tak


EDIT:
Po kolejnym restarcie clientu postanowiłem że sprawdzę raz jeszcze, błąd się naprawił, teraz jest wszystko okej.
Ale skoro był to błąd, to musi być jakaś przyczyna ?


Użytkownik Sedite edytował ten post 26 luty 2019 - 19:48


#4 TakToTenSqubany

TakToTenSqubany

    Renkawiczka

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 402 postów
  • Dołączył wto, 03 kwi 18
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Podkarpackie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:.


Napisano 26 luty 2019 - 19:49

Z tym dmg, to czasami się tak buguje jeśli jest klient za długo włączony. Polecam co jakiś czas resetowac clienta, a to że jednej postaci nie widzisz z drugiej to wystarczy zrobić kilka kroków jedna i drugą.



#5 Sedite

Sedite

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 postów
  • Dołączył pon, 12 maj 14
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Sedite
  • Królestwo:Jinno

Napisano 26 luty 2019 - 19:52

Z tym dmg, to czasami się tak buguje jeśli jest klient za długo włączony. Polecam co jakiś czas resetowac clienta, a to że jednej postaci nie widzisz z drugiej to wystarczy zrobić kilka kroków jedna i drugą.

Resetowałem i wchodziłem tam raz jeszcze, było to samo. Postacią biegałem z końca w koniec, jak i również wsiadałem i zsiadałem z konia z nadzieją że się naprawi bo nie chciałem wychodzić żeby nie stracić medalu, ale mimo wszystko nic to nie dało.
Lecz tak jak napisałem wyżej teraz już jest dobrze, ale tak być nie powinno..


Użytkownik Sedite edytował ten post 26 luty 2019 - 19:53


#6 Admin

Admin

    Administrator VirtualMT2

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5264 postów
  • Dołączył sob, 03 gru 11
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:[GA]admin
  • Gildia:VirtualAdmin
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:wojtek


Napisano 26 luty 2019 - 19:57

Przenieś może klienta na inną partycje, problem leży po stronie komputera kiedyś widziałem coś takiego u siebie na laptopie przy uszkodzonym dysku.

Jeśli chodzi o zwrot medali to proszę o kontakt na support.


virtualmt21516717016__769671423939699945


#7 Sedite

Sedite

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 postów
  • Dołączył pon, 12 maj 14
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Sedite
  • Królestwo:Jinno

Napisano 26 luty 2019 - 20:01

Przenieś może klienta na inną partycje, problem leży po stronie komputera kiedyś widziałem coś takiego u siebie na laptopie przy uszkodzonym dysku.

Jeśli chodzi o zwrot medali to proszę o kontakt na support.

Tak też zrobiłem, dzięki.



#8 Admin

Admin

    Administrator VirtualMT2

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5264 postów
  • Dołączył sob, 03 gru 11
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:[GA]admin
  • Gildia:VirtualAdmin
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:wojtek


Napisano 26 luty 2019 - 20:04

Tak też zrobiłem, dzięki.

 

Nie ma za co z tym że mam wątpliwości czy wogle czytasz nasze odpowiedzi, ponieważ na 5 wysłanych przez ciebie zgłoszeń nie odpisałeś na żadne.


virtualmt21516717016__769671423939699945


#9 bartek537

bartek537

    Niekryty krytyk

  • Globtroter
  • PipPipPipPip
  • 686 postów
  • Dołączył nie, 06 gru 15
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:-
  • Królestwo:Chunjo


Napisano 26 luty 2019 - 20:05

Też tak kiedyś miałem, ale minęło :D



#10 Sedite

Sedite

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 postów
  • Dołączył pon, 12 maj 14
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Sedite
  • Królestwo:Jinno

Napisano 26 luty 2019 - 20:10

Nie ma za co z tym że mam wątpliwości czy wogle czytasz nasze odpowiedzi, ponieważ na 5 wysłanych przez ciebie zgłoszeń nie odpisałeś na żadne.

Czytam czytam, na zgłoszenie, które wysłałem niedawno nie dostałem odpowiedzi.
A na poprzednie zgłoszenia wydaje mi się że odpisywałem, tylko niepotrzebnie robiłem to przez support, zamiast na email poprzez "odpowiedź".
Chociaż już później się poprawiłem ;)

PS: Sorry za zamieszanie.


Użytkownik Sedite edytował ten post 26 luty 2019 - 20:10


#11 Dusiak

Dusiak

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
  • Dołączył czw, 20 gru 18
  • Państwo: Country Flag
  • Nick w grze:Dusiak
  • Królestwo:Shinsoo

Napisano 27 luty 2019 - 07:00

Mi tak na WW robiło. Musisz zejść wejść z konia pokrazyc koło postaci i wtedy się pojawi.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Potrzebuję pomocy, Nowość

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych