MakeMyDay, dnia 25 List 2021 - 14:36, napisał:
PIEKNIE UJĘTE ❤️Największym, a tak naprawdę jedynym problemem (pomijam tutaj małoznaczące bugi, które w dużej mierze nie utrudniają gry) jest zbyt duża ilość ulepszaczy/itemów na serwerze w stosunku do ilości brył, których po prostu nie ma. Dlatego według mnie dodawanie większej ilości ulepek/nowych przedmiotów do bossów na mapkach nie ma najmniejszego sensu, ponieważ nie wpłynie to na poprawę rynku na serwerze, a jedynie pogłębi aktualny stan (w sklepach będzie coraz więcej itemów, a chętnych na nie nie przybędzie). Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłoby dodanie bezpośredniego dropu bryłek do ostatnich bossów na większości mapek.
W skrócie powinno to wyglądać mniej więcej tak:
Warownia/zbrojownia - dodanie do ostatniego bossa x% szansy na dropnięcie 1 worka na bryłki
Niebiosa (smok) - dodanie do smoka x% szansy na dropnięcie 1-2 worków na bryłki (zamiast tych 100b, które są aktualnie, a lecą raz na miesiąc)
Niebiosa (zord) - zwiększenie gwarantowanych worków na bryłki z 2 na 3 sztuki oraz dodanie x% szansa na dropnięcie 1-5 worków na bryłki
Pradawka - do potworów z których mamy szansę na zdobycie metali premium dodanie x% szansy na dropnięcie worków na bryłki:
- Demon (metal 5%) - 1 worek na bryłki
- Gentelman, Zeron, Jaszczur wojownik (metal 10%) - 1-2 worki na bryłki
- Armaturone (metal 15%) - 1-3 worki na bryłki
Kryształowa:
- Metiny kryształu - do jednego z 3 metinów dodanie gwarantowanego dropu 1 worka na bryłki, a do pozostałych dwóch dodanie x% szans na zdobycie 1-2 worków na bryłki
- Rubinowy smok - dodanie gwarantowanego dropu 1 worka na bryłki oraz dodanie x% szansy na zdobycie 1-3 worków na bryłki
- Rubinowy dinozaur - dodanie gwarantowanego dropu 1 worka na bryłki oraz dodanie x% szansy na zdobycie 1-4 worków na bryłki
- Kryształow smok - dodanie gwarantowanego dropu 1 worka na bryłki oraz dodanie x% szansy na zdobycie 1-5 wokrów na bryłki
- Kryształowy elbis - dodanie gwarantowanego dropu 2 worków na bryłki oraz dodanie x% szansy na zdobycie 5-10 worków na bryłki
Przy czym wysokość każdego x powinna być racjonalnie ustawiona, żeby faktycznie pomogła graczom zwiększyć ilość bryłek (ustalenie tego dropu na poziomie 1-10% nie ma zbytniego sensu)
Natomiast jeśli chodzi o graczy z mniejszym lvlem, to w sytuacji gdy osoby z przedziału 254-255 zaczęły by się szybko bogacić i rozwijać swój ekwipunek, to cena nowych kd, a co za tym idzie cena ulepszaczy na te kd poszłaby bardzo w górę, więc kopanie rud stałoby się znów bardzo opłacalne dla nowych graczy i byłby to dla nich łatwy zarobek.
Ponadto polecam zwiększyć częstotliwość organizowania cesarskiego OX'a i przeprowadzać go regularnie co x miesięcy. Każdy taki ox, wprowadza na serwer około 500kb-1,5kkb co na pewno też wpłynęło by na poprawę płynności rynku.
Rozgrywka jest dużo przyjemniejsza, gdy na serwerze mamy obecną wysoką inflację i ceny wszystkich itemów są bardzo duże, ale jednak gracz, który poświęca sporo czasu na grę widzi sens w chodzeniu map, bo wie, że za 1-2 tygodnie będzie miał bryłki na ulepszenie/kupienie itemu, niż w sytuacji gdy na serwerze występuje deflacja (tak jak obecnie) i wszystkie itemy są dramatycznie tanie, ale i tak mało kto z tego korzysta bo wszyscy wiedzą, że chodzenie map nic im nie da, bo zdobędą x itemów/ulepszaczy, które potem będą im zalegać w sklepie przez następne tygodnie.